Uw financiële administratie uitbesteden?
Boekhouding
Wij werken geheel geautomatiseerd. Dit betekent dat u de facturen en bonnen van uw aankopen via de bijbehorende app naar uw administratie kunt toesturen. Mocht u uw administratie liever bij ons willen aanleveren of juist per e-mail toesturen, dan kan dit uiteraard ook. Het gebruik van de app heeft als voordeel dat u altijd inzicht hebt in welke bonnen of facturen er nog ontbreken in uw administratie. Zo kunt u direct handelen en ervoor zorgen dat uw boekhouding compleet is.
Fiscale Aangiftes
Fiscale aangiftes zijn te verdelen in aangifte omzetbelasting, aangifte ICP, aangifte loonheffing, aangifte vennootschapsbelasting en aangifte inkomstenbelasting. Wij zorgen ervoor dat uw aangifte omzetbelasting en aangifte ICP elk kwartaal bij de Belastingdienst wordt ingediend, waarbij uw aangeleverde administratie de basis is.
De verloning van salarissen vindt maandelijks plaats. Dit betekent dat wij dan ook direct uw aangifte loonheffing zullen indienen. De aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting verrichten wij jaarlijks voor ondernemers.
Al deze specifieke zaken nemen wij u volledig uit handen, waarbij wij u fiscaal advies zullen geven. Hierin zijn wij jarenlang gespecialiseerd en houden wij de wetswijzigingen nauwlettend in de gaten om voor u tot een goed advies te komen.
Jaarrekening
Een jaarrekening is een uitgebreide rapportage van de balans en een uitgebreide rapportage van de winst- en verliesrekening, met toelichting. Dit wordt elk jaar door ons opgemaakt in heldere en begrijpende taal. Wij zullen de jaarrekening persoonlijk met uw bespreken voordat wij deze voor u deponeren bij de Kamer van Koophandel, zodat wij zeker weten dat u precies weet hoe uw onderneming er financieel voor staat.
Financiële Rapportages
Door de automatisering is het voor u ook mogelijk om via de app de financiële huishouding van uw organisatie in te zien. Er zijn diverse rapportages in te zien die u inzicht geven in hoe uw onderneming ervoor staat. Omdat uit deze rapportages te zien is waar de meeste kosten van de onderneming naar toe gaan, kunt u daardoor ook zien waar eventueel bijgeschakeld dient te worden. Financiële rapportages komen daarnaast ook van pas wanneer er gebruik wordt gemaakt van financieringsaanvragen.
Salarisadministratie
Ook kunnen wij u een optie aanbieden waarmee u voor uzelf en voor uw personeel meer inzicht krijgt in het personeelsbeleid. Dit gaat middels een digitale centrale omgeving waarin diverse zaken op het gebied van personeel beheert kunnen worden. Denk aan: het beheren van de gegevens van uw medewerkers met hun werknemerscontracten, verlofaanvragen, declaraties en beoordelingsgesprekken.
Advies
Administratiekantoor Simpel in Balans geeft u graag passend advies over uw boekhouding en voor al uw andere financieel gerelateerde vragen. U kunt ons hiervoor telefonisch bereiken, een e-mail sturen of een Whatsapp bericht sturen. Het is natuurlijk ook mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek aan ons kantoor.
Krijg een vrijblijvend advies op maat.
Kantoor
Damhert 21
1704 XD Heerhugowaard
Contact
E-mail: info@simpelinbalans.nl
Telefoon: 072 – 200 1237
Openingstijden
Maandag – Zaterdag: 8.00 – 20.00 uur
Andere diensten van Simpel in Balans.
Aangifte inkomstenbelasting
De volledige aangifte voor zowel particulieren als ondernemers met zorg geregeld.
Salarisadministratie
Heeft u werknemers in dienst dan kunt u ook bij Simpel in Balans terecht voor de salarisadministratie.
Aanvraag toeslagen
De juiste afstemming van uw toeslagen gebaseerd op uw persoonlijke financiële situatie.