Uw salarisadministratie uitbesteden?
Werknemerscontracten
Wij doen meer dan alleen uw salarisadministratie. Wij helpen u ook met het opstellen van werknemerscontracten. Krijgt uw onderneming er binnenkort een werknemer bij, dan is een duidelijk werknemerscontract een must. Zo weten beide partijen waar ze aan toe zijn. Wij gaan ervoor zorgen dat de afspraken die u heeft gemaakt met uw werknemer, tot in de kleinste details duidelijk in het contract worden vermeld zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Dat is een gerust gevoel.
Loonstroken
Een onderdeel van de salarisadministratie, is het maken van de loonstroken. Wij maken iedere maand tijdig de loonstroken voor uw personeel. Dit doen wij op basis van de door u aangeleverde of ingestelde urenstaat van uw werknemers.
U ontvangt hiervan een overzicht en de loonstroken kunnen vervolgens naar u of uw werknemers verzonden worden.
Aangifte Loonheffing
Een ander onderdeel van de salarisadministratie is de loonheffing. Na het opstellen van de loonstroken, stellen wij de aangifte loonheffingen voor u op en dienen wij deze voor u in bij de Belastingdienst. Leuker kunnen wij het niet voor u maken.
HR-software
Als je als ondernemer veel personeel hebt, krijg je te maken met HR-administratie. Dit is vaak een hele klus. Exact Online HR software zorgt ervoor dat je zo min mogelijk handwerk hebt.
Met deze online HR software beheer je de complete HR-administratie in één platform. De dossiers van uw personeel en alle bijhorende HR-data heeft u direct bij de hand. U kunt met deze software in één keer de verlofadministratie, contracten, verzuim en urenregistratie bekijken.
Administratiekantoor Simpel in Balans werkt met Exact software en wij helpen u graag met het gebruik en inrichten van deze handige tool.
Advies
Administratiekantoor Simpel in Balans geeft u graag passend advies over uw salarisadministratie en voor al uw andere financieel gerelateerde vragen. U kunt ons hiervoor telefonisch bereiken, een e-mail sturen of een Whatsapp bericht sturen. Het is natuurlijk ook mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek aan ons kantoor.
Krijg een vrijblijvend advies op maat.
Kantoor
Damhert 21
1704 XD Heerhugowaard
Contact
E-mail: info@simpelinbalans.nl
Telefoon: 072 – 200 1237
Openingstijden
Maandag – Zaterdag: 8.00 – 20.00 uur
Andere diensten van Simpel in Balans.
Belastingaangifte
De volledige aangifte voor zowel particulieren als ondernemers met zorg geregeld.
Aanvraag toeslagen
De juiste afstemming van uw toeslagen gebaseerd op uw persoonlijke financiële situatie.