Uw financiële administratie uitbesteden?
Boekhouding
Bent u ZZP’er en wilt u uw administratie uit handen geven?
Wij werken geheel geautomatiseerd. Voor u als ZZP’er betekent dit dat u de facturen en bonnen van uw aankopen via de bijbehorende app naar uw administratie kunt toesturen. Mocht u uw administratie liever bij ons persoonlijk willen aanleveren of juist per e-mail toesturen, dan kan dit uiteraard ook.
Het gebruik van de app heeft als voordeel dat u als ZZP’er altijd inzicht heeft in welke bonnen of facturen er nog ontbreken in uw administratie. Zo kunt u direct handelen en ervoor zorgen dat uw boekhouding compleet is.
Met de app kunt u ook eenvoudig offertes en verkoopfacturen maken. Zo hoeft u geen aparte programma’s te gebruiken en staan de facturen direct in uw administratie. De offertes en facturen zijn ook direct te versturen naar uw klanten.
Ook het aanleveren van uw bankbestanden gaat automatisch, waardoor u er geen omkijk meer naar heeft. Dit gebeurt middels een automatische koppeling tussen uw bank en onze boekhoudprogramma.
Dit is pas echt ontzorgen!
Fiscale Aangifte
Als ZZP’er krijgt u te maken met diverse fiscale aangiftes. Dan hebben wij het over aangifte omzetbelasting en aangifte inkomstenbelasting. Wij zorgen ervoor dat uw aangifte omzetbelasting elk kwartaal wordt ingediend bij de Belastingdienst waarbij de basis de door u aangeleverde administratie is.
De aangifte inkomstenbelasting verrichten wij jaarlijks voor ondernemers. Wij nemen u dit volledig uit handen en geven u daarnaast fiscaal advies. Wij hebben jarenlange ervaring met het doen van belastingaangifte en het geven van fiscaal advies. Wij houden de wetswijzigingen met betrekking tot belastingzaken nauwlettend voor u in de gaten.
Jaarrekening
Een jaarrekening is een uitgebreide rapportage van de balans en een uitgebreide rapportage van de winst– en verliesrekening, met toelichting. Alhoewel dit niet voor ZZP’ers verplicht is, kunnen wij deze voor u uiteraard opstellen in een heldere en begrijpbare taal.
Financiële Rapportages
Door de automatisering is het voor u ook mogelijk om via de app de financiële huishouding van uw organisatie in te zien. Er zijn diverse rapportages in te zien die u inzicht geven in hoe uw onderneming ervoor staat. Omdat uit deze rapportages te zien is waar de meeste kosten van de onderneming naar toe gaan, kunt u daardoor ook zien waar eventueel bijgeschakeld dient te worden. Financiële rapportages komen daarnaast ook van pas wanneer er gebruik wordt gemaakt van financieringsaanvragen.
Advies
Administratiekantoor Simpel in Balans geeft u graag passend advies over uw boekhouding en voor al uw andere financieel gerelateerde vragen. U kunt ons hiervoor telefonisch bereiken, een e-mail sturen of een Whatsapp bericht sturen. Het is natuurlijk ook mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek aan ons kantoor.
Krijg een vrijblijvend advies op maat.
Kantoor
Damhert 21
1704 XD Heerhugowaard
Contact
E-mail: info@simpelinbalans.nl
Telefoon: 072 – 200 1237
Openingstijden
Maandag – Zaterdag: 8.00 – 20.00 uur
Andere diensten van Simpel in Balans.
Aangifte inkomstenbelasting
De volledige aangifte voor zowel particulieren als ondernemers met zorg geregeld.
Aanvraag toeslagen
De juiste afstemming van uw toeslagen gebaseerd op uw persoonlijke financiële situatie.
Salarisadministratie
Heeft u werknemers in dienst dan kunt u ook bij Simpel in Balans terecht voor de salarisadministratie.